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About Anxiety

2010

10 ways to eliminate stress and anxiety from your life.

Musical stimulation helps the memory and the attention. Musical stimulation reduces the intensity, frequency and duration of headaches.

Eliminate bad energies. If you analyze your life, you will find things that cause you stress and things that drain your energy.

Certain things in our lives only makes us more tired.

Identify these energies and eliminate them. You will have much more energy and much less stress.

Create a zen environment.

Identifying all the things that bring stress to your life is the first step to eliminate them.

Eliminate unnecessary appointments. Simplify your tasks list.

Make your life simpler. Simplify it, is the "rule" of the New Age.

Simplify your routine, your appointments, your information input, your messy room, the huge amount of things happening in your life and you will have much less stress as a result.

Simplify the huge amount of things happening in your life and you will have much less stress as a result.

Avoid difficult people. You know who they are.

If you stop for a minute to think about that, you will be able to identify all the people in your life – who make your life more difficult every day. Avoid them.

You should also avoid the excessive use of online activities in your "anti-stress activity" behavior.

Be away from the computer to rest relaxes your mind, body and soul.

Instead of running through life, learn how to do things in a slower pace. Simplify it.

Learn to be calm, to have fun, to let things happen. Simplify it.

Learn to let things go and to accept the way other people do things, and accept what happens in different situations.

Learning how to let go of our need to control others and the situations around us is an important step.

The only thing you can control is yourself.


Ansiedade

2010

10 maneiras de eliminar o estresse e a ansiedade da sua vida

Estímulo musical ajuda na memória e atenção. Estímulo musical reduz a intensidade, frequência e duração das dores de cabeça.

Eliminar energia ruins. Se você analisar sua vida encontrará coisas que lhe estressam e coisas que drenam sua energia.

Certas coisas em nossa vida só nos levam a nos deixar mais exaustos.

Identifique essas energias e elimine-as. Você terá muito mais energia e muito menos estresse.

Crie o seu ambiente zen.

Identifique todas as coisas que lhe estressam em sua vida é o primeiro passo para eliminá-los.

Elimine compromissos desnecessários. Simplifique a sua lista de afazeres.

Simplifique sua vida. Simplificando, é a "ordem" da Nova Era.

Simplifique sua rotina, seus compromissos, o seu consumo de informação, seu quarto bagunçado, a massa de coisas acontecendo em sua vida e terá menos estresse como resultado.

Simplifique a massa de coisas acontecendo em sua vida e terá menos estresse como resultado.

Evite pessoas difíceis. Você sabe quem eles são.

Se você parar um minuto para pensar sobre isso, você poderá identificar todas as pessoas em sua vida – que fazem com que sua vida se torne mais difíci diariamentel. Evite.

Você também deve evitar o uso excessivo de atividades on-line como sua conduta de "atividade anti-stress".

Ficar longe do computador para descansar relaxa a mente, corpo e espírito.

Em vez de correr pela vida, aprenda a fazer as coisas devagar. Simplifique.

Aprenda a ter calma, se divertir, e deixar as coisas acontecerem. Simplifique.

Aprenda a deixar ir, e aceitar a maneira que outras pessoas fazem as coisas, e aceitar o que acontece em diferentes situações.

Aprender a deixar ir a nossa necessidade de controlar os outros e as situações ao nosso redor é um passo importante.

A única coisa que você pode controlar é a si mesmo.



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Are you anxious?

2009

Is your degree of expectation greater than what you can bear?

What is the size of your expectation in life?

Anxiety is something that affects everyone. More days less days, all people are affected by anxiety, each one for your reason.

Stress can be the cause of your emotional anxiety.

The way you get the stress of day-to-day varies greatly according to your personality.

Try to be calm at any situation of stress.

Listen one music. Sing a song.

Outside influences, everything that happens in our day-to-day, act directly on us and consequently, on our stress.

The greatest your stress is, the greater will be the degree of anxiety.

It is important you do not lose balance.

Do not be overwhelmed by anxiety. Fight. Try to understand the reason for your stress.

Anxiety makes us anticipate some good or bad feelings.

Anxiety doesn't bring good feelings. Anxiety changes our mental, physical, emotional, psychological and spiritual state.

Pay attention to yourself!

Do not allow anxiety to change your daily behavior and / or emotional.

Do not lose concentration on yourself. Stay alert!

Adapt yourself to situations with tranquility.

Remember: we are all equal.

All people suffer from some kind of anxiety.

The first step to control anxiety is to relax.

Do not allow anxiety to bring fears or phobias.

Do not allow your emotional state be changed by the circumstances of life.

You need to have the full conscience that it is possible you "try" to control your anxiety.

If your concerns are huge (and mostly do not address), remember that:

You can always ask for help; you have the right to be vulnerable; you can ask for advice; you may feel apprehensive.

You can always ask for help;

You have the right to be vulnerable;

You can ask for advice;

You may feel apprehensive...

You just cannot forget that you have the strength to overcome all problems.

If unfortunately you have to start again, start again!

Start again every day with yourself until you are better and better.

Do not lose yourself!

Learn from the life! Have discipline! Take care of yourself! Be gentle with yourself.


Você está ansioso?

2009

O seu grau de expectativa é maior do que aquilo que você pode suportar?

Qual a dimensão da sua expectativa na vida?

A ansiedade é uma coisa que atinge todo mundo. Mais dia menos dia, todas as pessoas são atingidas pela ansiedade, cada qual pelo seu motivo.

O stress pode ser o causador emocional de sua ansiedade.

A forma como você recebe o stress do dia-a-dia varia muito de acordo com a sua personalidade.

Tente ficar tranqüilo perante a qualquer situação de stress.

Ouça uma música. Cante uma canção.

As influências externas, tudo o que acontece no nosso dia-a-dia, atuam diretamente sobre nós e consequentemente, sobre o nosso stress.

Quanto maior o stress, maior será o grau de sua ansiedade.

O importante é você não perder o equilíbrio.

Não se deixe dominar pela ansiedade. Lute. Procure entender o motivo de seu stress.



A ansiedade não traz boas sensações. A ansiedade altera o nosso estado mental, físico, emocional, psíquico e espiritual.

Preste atenção em você mesmo!

Não permita que ansiedade altere seu comportamento diário e/ou emocional.

Não perca a concentração em você mesmo. Fique atento!

Adapte-se às situações com tranquilidade.

Lembre-se: somos todos iguais.

Todas as pessoas sofrem de algum tipo de ansiedade.

O primeiro passo para controlar a ansiedade é relaxar.

Não permita que ansiedade lhe traga medos ou fobias.

Não permita que o seu estado emocional seja alterado pelas circunstâncias da vida.

Você precisa ter a completa consciência de que é possível "tentar" controlar a sua ansiedade.

Se as suas preocupações são enormes (e na maioria das vezes não apresentam soluções), lembre-se que:

Você sempre pode pedir ajuda; você tem o direito de ser e estar vulnerável; você pode pedir um conselho; você pode se sentir apreensivo.

Você sempre pode pedir ajuda;

Você tem o direito de ser e estar vulnerável;

Você pode pedir um conselho;

Você pode se sentir apreensivo...

Você só não pode se esquecer que você tem forças para superar todos os problemas.

Se, infelizmente, você tiver recomeçar de novo, recomece!

Recomece todos os dias com você mesmo até você ser melhor e melhor.

Não se perca de você mesmo !

Aprenda com a vida! Tenha disciplina! Tenha carinho com você mesmo! Seja gentil com você mesmo.








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